Strona stworzona przez : iQHotel.pl

REGULAMIN

RODO

FAQ

LUKSUSOWO I PRZESTRZENNIE!

• Czy w TatrApart jest recepcja?

Obiekt TatrApart nie posiada recepcji. W miarę możliwości odbieramy telefon przez cały dzień, ale prosimy uwzględniać fakt, iż nie pracujemy w nocy. Staramy się być w stałym kontakcie z Gośćmi, by pomagać w każdej sprawie.

• Jakie są godziny zameldowania i wymeldowania obiekcie?

W TatrApart można zameldować się od godziny 16, a wymeldować do godziny 11.00

• Czy w TatrApart są dostępne łóżeczka dla małych dzieci?

Tak, dodatkowe łóżeczka dla dzieci 0-2 są bezpłatne. Wszystkie łóżeczka dziecięce i dodatkowe łóżka są zależne od dostępności. 

• Jakie jest wyposażenie kuchni?

W naszych apartamentach są doskonale wyposażone aneksy kuchenne, każdy z nich posiada: lodówkę, zmywarkę, płytę kuchenną, czajnik elektryczny, przybory kuchenne.

• Czy w obiekcie jest internet?

Tak, w każdym apartamencie jest dostępny bezpłatny internet.

• Czy obiekt akceptuje zwierzęta?

Tak, akceptujemy pobyt zwierząt w TatrApart. Opłata 100 zł za cały pobyt.

• Czy parking jest płatny?

Do Państwa dyspozycji oddajemy parking, płatny 30 zł za cały pobyt. Właściciele obiektu nie ponoszą odpowiedzialności za pozostawiony samochód oraz znajdujące się w nim mienie.

• Czy można palić w apartamentach?

Ze względu na komfort Państwa i naszych przyszłych Gości, oraz bezpieczeństwo przeciwpożarowe obowiązuje w obiekcie, a także w pokojach całkowity zakaz palenia.

• Czy w obiekcie można zorganizować imprezy?

Organizacja imprez i przyjęć jest niedozwolona. Cisza nocna obowiązuje od 23:00 do 6:00 rano.

• Jak daleko obiekt TatrApart znajduje się od centrum miasta Zakopane?

TatrApart znajduje się 3,8 km od centrum miasta Zakopane.

• Czy obowiązuje wpłata kaucji w dniu zameldowania?

Przy zameldowaniu pobieramy kaucję na poczet zniszczeń w wysokości 300 zł lub 70 euro, która jest zwracana przy wyjeździe, po sprawdzeniu stanu apartamentu. Kaucja może być zatrzymana przez wynajmującego w przypadku zniszczeń wyposażenia lub urządzeń.

• Jak dokonać płatności za rezerwację?

W zależności od tego, z jakiego kanału Gość rezerwuje pobyt. Można płacić on-line, gotówką lub przelewem tradycyjnym. 

• Czy obiekt TatrApart udostępnia swoim gościom wannę z hydromasażem?

Tak, w obiekcie znajduje się wanna z hydromasażem. Sauna, jacuzzi czynne od godziny 17-22 - bezpłatnie.